FÖR EN LÅNG LÅNG TID

och om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. jag ger dig min morgon - jag ger dig min dag!
blir att beställa hem rätt lite från cdon nästa månad känner jag! OJOJ

sömn behövs men det tar vi nån annan dag? trots allt lov ju (Y)
vi for ut och körde idag även fast det var grått och lite halvtrist väder ute men det blev bra iaf :) körde upp till msk och satt där nån timme typ
nu ska jag ta mig till mamma sen sola sen vara med amanda och julia om jag verkligen ids. jag vet fan inte? känns som jag bara ska duscha typ en timme sen ställa ner dataskärmen på en stol och ligga och se alla veckans andra avsnitt i sängen. låter bra? låter bra!
jag ser ju hur jag gör. ska iaf ta min femtio kilos väska, snöra upp den på cykeln och trampa biten till mamma! tjing!

Kommentarer
Postat av: ali

typ hej ellan=D

2008-03-03 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0