EVERY LITTLE THING

vaknade av mig själv vid tio och väntade bara på att väckaren skulle ringa vid halv elva men steg ändå inte upp före halv tolv - ops!
ikväll kan nog bli ganska bra förutom att alla mina byxor är i tvätten och vi har tvättstugan på söndag... funderar på att springa ner och pussas med grannen som har den så jag kan få mina jeans tvättade så att jag har något att sätta på mig i helgen. ikväll blir nog ganska bra bara för jag ska umgås med några utav världens bästa och roligaste tjejer! bara jag hittar kläder och mamma slutar vara orolig ( hon ska fara till lövånger till roggan och ska lämna mig hemma men mamma lilla - jag ska sköta mig! jag ska inte göra något dumt och jag vet hur man låser dörren. det ordnar sig, det gör det alltid!) så är allt på toppen (?)
linda och tigist kommer vid fem kanske och då är det så att tigist ska äta här iaf, linda har jag ingen aning men linda ska istället ta upp hela mitt golv i natt för att hon fortfarande bor femtioåtta mil bort i byske och att jag är snäll och att jag inte sett hon på en hel vecka :-)


image176
(kan vara universums snyggaste bild på henne kanske)


ska nog inte göra något speciellt av värde nu tills klockan är vid tre då jag kanske ska börja duscha och fundera vilka kläder jag ska kräkas på och vilka jag ska börja klippa i :-) ha en trevlig fredag, det tänker iaf jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0