DU SER MIG RULLA, TAPPA EN KAKA

ska ner och skrika på att vi far på maxi N-U! så att jag tar mig till amanda någon gång så jag får basta, färga hennes får och säga hur mycket jag längtar till malå som jag ska försöka mig på att övertala pappa om när vi är på maxi! det kommer bli tårar och hårda ord om jag inte får för jag vill inget mer nu än att i fyra dagar bara få sitta där uppe och glo, vara i backen och umgås med sjukt härliga brids! jag kan till och med skippa backen och vara inlåst i fyra dagar bara jag slippet skell ett tag! vore guldet (Y)

ska springa ner nu och kanske övningsköra till maxi? nä! tar det nån annan dag!
hörs mer imorgon om inte ikväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0