DU ÄR SODASTREAMAD O´BOY

Jag förväntar mig ett starkt IG när vi får tillbaka proven nästa vecka för jag kunde verkligen I-N-G-E-N-T-I-N-G. jag svarade på typ som sju jag kunde (det var 13 frågor) sen lämnade jag in och gick. jag tror aldrig jag har varit så dålig på något prov i hela mitt liv förr? men det tar man på ett tag antar jag!

gud skapade man och kvinna för att dom skulle leva lyckliga TILLSAMMANS va? VARS ÄR MIN MAN DÅ :( (jag har varit med David och Josefin nu senaste timmarna så ni kanske förstår min sits ni som vet hur dom är - kära!)
I think you are a little piece of heaven

jag hoppas verkligen nils kan komma ikväll för jag behöver titta på han ett tag så han kan göra sura miner lite gladare!


längtar som ett jävla djur till malå nu och allt jag önskar är att jag hade åkt mer snowboard innan och att det är massvis med snö och ett underbart väder! då skulle allt vara på topp^ påsklovet (Y)
image181image182
image183
(gudakort av julia)

Kommentarer
Postat av: ¤¤

MALÅÅÅÅÅÅ

2008-03-13 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0