DET FINNS EN VÄNDPUNKT I ALLAS LIV

.. och min är inte ens nära?



Emma fyller 19 år idag :-) grattis big sis!

kom nyss från mamma där det bjöds på tårta, mat och godis :) var även tvungen hämta lite mer kläder så jag klarar mig nu tills det blir malå tis - fre (om det nu blir som jag hoppas till gudarna att mamma och pappa godkänner) och dum som jag är så kommer jag inte ihåg att be pappa ta med sig dom när dom skulle hit igen och jag stannar för att äta så jag måste sjäääälvfallet släpa det på cykeln iaf som jag hade hoppats slippa!

vaknade halv tre idag (?) och verkligen inte smart! hur ska jag kunna sova inatt så jag tar mig upp imorgon? och ännu en underbart finurlig och smart grej var ju att jag glömde mobilen hos mamma så jag inte har någon väckare imorgon och sant att jag kommer vakna av mig själv vid tio typ? NÄ min tanke också!
får typ gå upp åtta innan linnéa far för annars är jag körd för jag måste verkligen vara på röst och rörelsen och det är nog en god idé att komma i tid till samhällsen också med tanke på hur bra provet gick...

ska inte skriva så mycker mer nu med tanke på att det typ ser ut att vara en roman för att min text är äcklig och att jag inte hittar någon ny jag vill ha. URK!
aja. hörs nog imorgon! over and out


9 (!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0