DANCING

småont i ryggen och stan idag - hell! egentligen inte ens råd att gå tio meter åt vänster när jag går utanför dörren men det råkade bli så iaf för en ny foundation var tvungen köpas av pressentkortet och då råkade jag ta ut lite för mycket pengar och vips kommer jag hem med tre nya örhängen, en klänning/linne och ett till ribbat vitt linne.. förbannat!
men vadå man lever bara en gång och på den gången måste man ha snygga kläder =)
träffade även julia och ali på dinsko och amanda är ju helt utv. vet som inte vars jag ska gömma mig!

aja ska försöka styra nått med julia ikväll :) sjukt härligt att vi närmar oss tillbaka igen! behöver kanske göra nått åt mig isf? tar tag i det nu då! hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0