BUSSEN GÅR 21.00

vem är idioten som mosade våran dörrkrans och levde jävel i vårat trapphus igår?

jag vill till medle ikväll och mamma säger att jag ska vara hemma och kolla på medlodifestivalen med henne KUL!? KUL KUL KUL KUUUUUUUUUUL! hell no. ååååh alla ska dit och jag vill fan inte sitta här hemma med henne då heller :( det är säkert bara för att roggan inte är här och för att emma är i åre och för att dörrisen var förbannat mosad.. åhåhåhåhåhååååååh nån som kan hämta mig i medle vid tolv? vore ju guldklimpen själv alltså!

jag vill till medleeeeeeeeeeeee NU :(
men okej. ses inte ikväll då för mig hittar ni förmodligen i soffan med mamma där jag gråter och skriker medle (U) hejdå.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0