11 TO GO

11 dagar kvar till malå
image159

saknar min ipod och har media nu och jag har inget att göra eftersom dom går igenom provet för dom som ska göra om någa frågor och det behövde jag inte göra efter som jag klarade det och dom frågor jag hade fel på kunde jag förklara sen när jag pratade med henne.  så det var ju lite tur =)
ska förbi h&m sen när jag kommer till stan och köpa solglasögonen jag hittade igår men nu är det bara det att jag måste färga håret brunt igen innan jag kan börja använda dom för dom var också röda men det händer nog snart (är lite less på det röda nu) =) kanske tar med dom till malå också!  jag hoppas bara jag hinner med tre bussen till stan så jag slipper vänta i år och dagar innan jag är hemma.
har bara köpt en sak till emma än också för jag har inte fått tillbaka mina pengar av mamma än men jag kanske hinner förbi nått på ck imorgon när jag jobbar eller så ger jag hon bara lite pengar plus det jag redan köpt. hon får nöja sig i vilket fall som helst.
ska se om jag jag kan hitta nått i boken att mixtra med nu kanske? hörs ikväll för det lär inte hända speciellt mycket annars ikväll=)

Kommentarer
Postat av: ¤¤

malåmalåmalåmalåmalå!!!!!

2008-03-14 @ 14:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0