Whats the time?

Well it's gotta be close to midnight
My body's talking to me
It say,'Time for danger'

It says 'I wanna commit a crime
Wanna be the cause of a fight
Wanna put on a tight skirt and flirt
With a stranger'


haha jag bryr mig för lätt helt enkelt men jag blir bara irriterad när folk inte svarar på ens sms osv :-) men det ordnar siggggg :-)))
ska umgås med maja och jenny ikväll så ska hoppa i duschen nu och så=)
hörs nog imorgon! over and out

___ps

^skulle enbart tacka och ta emot om dom låg i min brevlåda en dag när jag kom hem, skulle inte göra speciellt mycket faktiskt om dom fick en plats i garderoben!
sen hittade jag några david&goliath tshirtar (gick inte lägga in bilderna) jag gärna också hade klickat hem om jag hade pengarna

Kommentarer
Postat av: anna

åh den med katten var ju jättefin!
tack för din kommentar och för att du deltog i omröstningen!

2008-01-13 @ 11:13:34
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0