summertime

image128

världens härligaste dagar i kroksjön!^ det var verkligen sommar då och det kan typ inte bli bättre än sådär! solen stekte, vattnet var varmt som en i pool, glass fanns och bland världens bästa sällskap! hur sugen blir man inte på sommar när man ser bilder sen i sommras när man just cyklat hem från skolan i slask och regn? exakt! när far vi utomlands? ;-)

ska på revyn ikväll med tigist för hon är söt och bjöd med mig :$ sen ska jag våga mig till mamma för jag tror fortfarande inte att jag hinner bli sjuk och hon kräks inte längre och hon har vädrat hela stället i två dagar nu typ så det borde vara lungt :-)) ska ner och ta en kaka eller två sen ska jag börja städa ihop i mitt rum och sen se till att jag ätit innan fem så jag hinner äta innan jag ska iväg :-)

sista dagen imorgon sen är det ännu en efterlängtad helg för att hinna vända på dygnet :-)
hörs imorgon snubbar :-) over and out! puss

Kommentarer
Postat av: ¤¤

snyggggt :$

2008-01-17 @ 16:16:52
Postat av: Anonym

revyn är kung !

2008-01-17 @ 18:55:34
URL: http://br.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0