ring klocka ring

allt blev verkligen inte som jag tänkt mig utan jag vaknade och mådde verkligen piss! hjärnan var beredd att lämna mitt huvud och febern kändes i ögonen. VARFÖR HÄNDER DETHÄR MIG NU NÄR ALLT LÖST SIG? vi hade fixat kvällen innan vars vi skulle och allt detdär, jag går och lägger mig ändå halvpeppad inför morgondagen och när jag vaknar..... det är inte sant! alvedon knapdares och inget var direkt skönt för huvet men det är bara hålla leendet uppe och köra iaf!
vi gick till sunnanå (i kjol, skinnjacka och pumps)(ingen ville åka taxi) där vi var inne i tre min typ så då vart jag less och åkte med maja hem så en lämplig tid att vara hemma på nyårsafton är väl vid halv tolv? nä det tycker du inte? nä inte jag heller men det var iaf då jag var hemma för jag mådde ännu mer piss då än när jag vaknade på morgonen och sjäääääääälvklart när jag vaknar idag (igår) så känns det inte lika illa och jag hade lätt klarat att ha nyårs idag och faktiskt varit ute till efter tolv iaf! men vi tar det nästa år!

inga förväntingar på 2008
men det är ett nytt år och till för nya möjligheter!
hörs=)


image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0