lindrar feber och värk

inget av värde att skriva idag. ont i huvet pga bläjonnys samhällslektion och det är nog på tiden att ett par glasögon sitter på min näsa på skolan nu och då och absolut på bläjonnys lektioner! och justja nu kom jag på att jag har engelska till imorgon som jag borde ta tag i nu för linnea snålade inte som vanligt då!..... sommarlov någon?

skänkte just S en tanke på grund av att jag vet att hon just nu mår kung och hennes liv leker! det är nästan orättvist men im happy for you ;-)) vi tar det där sen när du är hemma ikväll/imorogn när jag kanske sitter vid den lite bättre datorn och slipper bli förbannad på internett hela tiden :-) sen behöver jag låtarna också så du måste komma in sen sssssssssssssssgumman :-)))

engelska och en alvedon nu! oooover and out


Kommentarer
Postat av: slu

okeeeeeeeeeeeeej :$
jag mår som en kung, ska vi mysa på alla hjärtans dag :))))))))?!!?!?!?1
kyss åsmek

2008-01-14 @ 20:53:01
Postat av: _Ea

VI MYS SLU :( vi måst ............

2008-01-14 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0