kinesisk

jag sitter och försöker hitta bilder på alla möjliga skor jag vill ha för pappa far till kina på söndag och jag tänkte göra en beställning och för att det ska bli någorlunda rätt så är det bäst att han får med sig bilder och allt sånt ;-)
jag hade också tänkt att han ska få försöka hitta en canada goose jacka åt mig också så jag slipper ha emmas och se ut som en fågel varenda gång jag tar av mig den

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



dom översta skorna är rent så snygga att jag vet inte vad jag ska göra om han inte hittar dom och tar hem ett par åt mig som kan pryda mina fötter tillsammans med ett par snygga stuprörsjeans och en förbannat snygg tshirt! jisses! sen kan jag ha jackan på det när jag går ut och en snygg halsduk och en ny mössa kanske jag måste hitta som jag kan tycka om i tre minuter och använda för att jag måste för att det typ kostade 200! ja ja ja! nu vart jag jätte taggad på det :)
men tänk om han inte hittar dom nu då!?!??? åh nej :( då blir det nog att beställa hem ett par och sen fortsätta vara en fågel varenda gång emmas jacka åker av eller så återgår jag till min bruna igen (men inte frivilligt). det ordnar sig :) men jag håller alla tummar jag har att han hittar skorna! det skulle vara så himla (Y)

nu ska jag se till att jag får lite mat sen ska jag väll hänga vid msn hela kvällen för jag känner inte att jag vill ge mig ut på äventur när det är slaskigt och slibbigt ute =/ men vi hörs ju! :-) ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Julia

Riktigt snygga skor:)

2008-01-11 @ 21:17:53
URL: http://julialundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0