kan inte annat än skratta nästan

allt är bara roligt när man tänker efter och livet är allt bra underligt :-PP men det ordnar sig och det är lite mindre än en månad till alla hjärtans dag och detgör det ännu mer roligt och underligt :-DD men det blir nog super iaf!
ska nog bestämma vad jag ska ha på mig imorgon sen ska jag nog packa ner det till idrotten sen sova och roger är så snäll att släppa av mig innan han far hem imorgon och mamma skulle hämta mig så det blir ingen cykel för jag pallar typ inte det längre för knäna går typ av nu när det är vinter också ;-P men aaaaaaja! inget mer att skriva! hörs nog imorgon för mycket lär inte ske -jobb lördag (anna får inte jobba så jag och lisa kommer väll få på oss nån bitch....... som vanligt då!)

ps. revyn (*) inte allt för mycket att säga om den utom att den var faktiskt riktigt bra ;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0