gulle pappa

min pappa är en gulle och köpte en digital systemkamera åt mig när han var i kina så det blev billigare:-DDDD och jag hade ju ingen aning på vad jag skulle ha för nån typ så han tog reda på det och köpte en (som jag måste betala tillbaka på nått sätt förståss med....) det känns lite skumt med den nu när man kan skolans kameror men det är bara lära sig och spara till en ny till sen när jag är proffs;-))) det ordnar sig!

ska nog börja göra mig klar för att sova nu för jag var inte speciellt pigg när jag vaknade idag och sen hade jag missat att vi hade sovmorgon en timme till.... fan! men får försöka ligga innan 23 då kanske jag klarar mig upp vid sju imorgon :)
god natt sverige!

(ps. har jag så tråkiga inlägg att inte en jävel av mina läsare kan kommentera ens nått litet nån gång???? isf säg åt mig att sluta vara en tråkmåns åtminstonde)


Kommentarer
Postat av: mihihihih

jag tyck du e söt :$

2008-01-23 @ 17:16:31
Postat av: m

du är kung elle!!!=D=D=D=D=D

2008-01-23 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0