forgive me

image136
jobb idag så nu är jag trött och har ont i fötterna men det lönar sig ju sen iaf! pappa ringde nyss och sa att jag tydligen sagt att jag skulle ha ätit där idag
:-( men jag somnade typ direkt efter jobbet sen hade jag inte ens en tanke på att jag sagt det (om jag nu sagt det vill säga) när jag vaknade så då gjorde jag mig klar istället och sen kom maja och jenny.. så nu har jag sjukt dåligt samvete typ
:-( tusan! måste nog dit i veckan och visa att jag är lite tacksam för kameran och sen var det ett tag sen jag var där nu med tanke på kina och allt det där så det är nog dax! men det enda som gör att jag inte är där varenda vecka är typ att det är så förbannat jobbit att ta med sig allt från mamma - släpa det på cykeln i en bag till pappa - packa upp det (och det händer inte ofta utan allt brukar ligga kvar i bagen då jag sedan drar fram det jag, tror mig, ska använda för att sen kasta tillbaka det för att dra fram nått annat).
men aja skitsamma! maja och jenny är kvar och maja ser nån skit på ettan typ... jisses! ska gå och dra dosan ur händerna på hon om det så är det sista jag gör! hörs sen!


Kommentarer
Postat av: maja

harryp, brottskod;försvunnen och Zorro!!! en filmkväll blir inte mer komplett!!:DD

2008-01-27 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0