fall out of love

jag är olyckligt kär
image130
 
ser the holiday nu igen (såg den igår också) och mr. law gör hela filmen så bra för han är fan fräsch! jisses måste skaffa!

min pappa ringde mig idag igen :-) en digital systemkamera kanske kommer hem med han på måndagkväll och jag bryr mig inte om den är ful och allt detdär för det är tydligen en sån jag behöver till att börja med och den är så mycket billigare där såatt jag tackar och tar emot och hoppas att den ska duga åt mig :-) men inga skor blir det men vadå - en kamera! TACK GUD! jag hade aldrig fått ihop pengar till den så nu är det bättre att pappa köper den och jag betalar tillbaka han :-) så det blir nog super!

filmen pågår så nu ska jag spara och publicera och återgå! over&out

(ps. jag vet att min design är konstig men det beror helt på att det ser olika ut på olika datorer men sen så beror det också på att den där oscar inte har tagit tag i det och gjort nått åt designen än! put the blame on him)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0