dont know enything at all

mamma har drabbats av magsjuka så jag är hos pappa nu igen och håller alla tummar att jag inte får det för jag måste måste måste jobba på lördag! men jag blir inte sjuk bara!! det var delvis därför jag inte skrev nått igår för jag slutade halv fyra - hem - for och tittade på glasögon med mamma - bureå - hem såattee men jag tar det nu :) jag hade ändå inget av värde att säga igår men det har jag typ inte nu heller
ska ner och få i mig lite mat kanske sen kommer nog tigist hit :-) ska försöka skriva nått bättre imorgon och om inte annat he in nån bild om bristen på min fantasi är emorm! hörs imorgon! over and out

hope - who am i to say
hope - bring me flowers




ps. du är en stor jävla idiot och hon är alldeles för bra för dig! fattar det bara inte...


Kommentarer
Postat av: Anonym

wordelle

2008-01-16 @ 18:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0