boring?

såg nyss ett pogram där en brud/tjej/kvinna/dam vägde 400kg. "400KG!?!????!!" tänker ni då och svar ja! 400kg! det var helt sinnes sjukt och jag får så dåligt samvete nu för att jag har slutat vara ute och gå och träna helt nu ungefär! jag tror jag ska börja skriva ner allt jag ska göra varenda dag sen ska jag skämmas om jag inte gör någonting för jag är så förbannat dålig på att ta tag i saker! blä! 
men iaf ska tydligen på stan när jag slutar imorgon med amanda och köpa hårfärg så jag inte behöver vara en råtta med lila/röd svans typ så det är nästan ett måste!
annars är det total köpstopp! jag kan inte slösa ett öre för mycket! 4500 ska till pappa och jag har typ 3000 kanske för jag fick inte lika mycket som jag hoppats på från jobbet men aja... jag ids inte jobba fler helger heller så jag får nog nöja mig helt klart och sluta köpa onödigheter!

nu ska jag sluta tråka ut er med fettma, hårfärg och pengar :-)
vi hörs imorgon! over and out

ps. vad är det ni läsare begär av mig? säg vad ni vill läsa om och jag ska göra mitt bästa på att försöka göra eran önskan till min lag!

___________________________________________________________
image132

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt möjligt tööööp...

2008-01-24 @ 14:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0