att vara eller inte vara

1/4 månad - 1 vecka - 7 dagar kvar - 7 feb - torsdag
rött? brunt? blont? blått? grönt? det är frågan
image139image138image140

och lugg? hmm..
image141

en blandning mellan sött och salt tror jag (= en blandning av båda luggarna för er som inte förstår)

______
litteraturen flödade över mig idag och det stog lite fint i boken faktiskt
"Vad är meningen med att se, när man ändå inte inser"

jag ska fortsätta städa nu och min garderob är nu nästan helt felfri (förutom allt jag behöll bara för att jag kaaaaaaaanska någon gång i livet ska använda det fast jag vet att det aldrig kommer hända) och nu ska mitt rum bli detsamma!
image142


tänk dig att allt låg på mitt golv eller halv vikt på nån stackars hylla?
om du tänker dig det så ser du ju att jag är en fruktansvärd talang på garde-robs-städ-ning! ohyes! över till rummer nu då!




hörs imorgon! (Y)


ps. jag beställde hem timbalands sjukt fräscha svarta tshirt från hm idag så snart ser ni nog skymtar av den på min kropp även om den passar eller inte!
smack!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Y)

2008-01-31 @ 22:49:13
Postat av: slu

ey, jag tycker på grönt hår.. sen lite halvlång lugg =D?
vorde nått ;)?

2008-02-01 @ 09:17:06
URL: http://slu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0