ännu en söndag

& på tisdag börjar helvettet igen... HELL
kanske därför allt suger mest i hela världen nu igen.. jag känner att det skulle inte göra nått om nån kom nu och sa "Elin du kan hoppa av skolan! jag har fixat ditt drömjobb åt dig, du tjänar minst 60k i månaden och vi nöjer oss inte med ett nej!". då skulle livet vara det bästa jag vet igen^^
det känns som jag har jätte mycket jag ska hinna imorgon även fast det inte är så kanske bara för att jag måste upp sju på tisdag igen och sen ta mig till skolan i kylan och sen vara på skolan en hel dag sen hem i kylan och att det kommer vara så typ åtta veckor fram nu non stop igen! men det ordnar sig, det gör det alltid (?)

____
jag hörde trummorna på stan dom sa att du lämnat mig
jag hörde vad demonerna sa det är slut och ingen kan hjälpa dig
jag trodde jag sett det mesta det här var inte vad jag väntat mig

låt mig höra kärlekens tunga
säg att du älskar mig
kärlekens tunga
kärlekens tunga
aldrig skall jag glömma dig.
image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0