TOP MODEL?

hyffsad bra dag :) (?) behövde inte börja med att vara sjukt förbannad iaf på median utan idag var jag, Jessica och Linda i studion och tog lite fina och roliga bilder så nu ska jag bara välja nån så ni får ett smakprov sen typ på fredag?
måste plugga till datakunskapsprovet sen också så jag kanske kan får nått betyg som innehåller vg iaf men det tar vi sen! ska fylla mitt glas med oboy nu sen ska jag plocka ihop lite innan mamma kommer hem och får se hur det riktigt ser ut här :) vi hörs sen! (jag vet att jag har blivit jätte dålig på att skriva/göra nått av värde nu men det kommer i vågor så häng kvar!)

Kommentarer
Postat av: ¤¤

allt går i vågor

2008-02-20 @ 17:26:30
Postat av: din mobil är kass

hahahaha håller med ¤¤ ;)

2008-02-22 @ 16:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0