STRAFF

vad ska det ge att gå upp varenda morgon och fara till skolan?? har nog aldrig varit så pass less som jag är nu.. det är nära nu tills jag bara stänger av väckaren och vänder mig om nån morgon.. jag far enbart dit för att jag MÅSTE men vad ska se ge när jag ändå inte har ork att orka bry mig och plugga till prov osv. engelskan idag - ska vara glad om jag får G ens. och svenskan.... får jag ens G är det ju ett hallelujah moment prisa gud!
sen fick vi tillbaka kommunuppsatserna just innan svenskaprovet skulle gå av stapeln och jo ett G. kunde jag hitta längst bak. till och med punkten fanns med och okej jag fick G det är ingenting för jag la inte ner så mycket arbete på den som jag kanske borde men det som jag kan bli harmynt över det är att min lärare har suttit och gjort paranteser överallt och ändrat ord i meningar! VISST ÄR DET MIN UPPSATS??!?!! JAG MENAR DET JAG SKRIVER OCH VISST SKA JAG SKRIVA PÅ MITT SÄTT UTAN ATT DU SKA ÄNDRA ALLT DU SER!?? kärring. jag blev så jälva förbannad på hon att jag visst nästan inte om jag skulle gå och be hon äta upp hela uppsatsen eller om jag bara skulle slå hon! jag längtar nu tills vi har betygssnack för då ska hon fan få höra att man ändrar inte ens "stil" gällande hur man skriver. det är ungefär som att hon sitter och stryker ord i en bok som en riktig författare skrivit och sen skriver dit egna som hon tycker passar bättre..

ååh jag fuskar så mycket också när det är ass på skolan.. men imorgon ska jag köpa upp hela hälsoaffären och hoppas på förbättring :)

____
HÅKAN HELLSTRÖM! ses på pdol!
kunde fan inte bli bättre!!!!!!!!!! ohyesssss (Y) och som ett plus är adam tensta också där!
(bara dom av värde jag vet nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0