STÄDARE PÅ ISS?

trött_tjej91
försöker ta mig igenom retorik häftet så jag vet vad jag ska tänka på när jag ska börja skriva mitt tal till veckan. och jag längtar inte till nästa vecka och v11 för det kan bli hell där vid lovet

v9
måndag börja skriva talet på r&r
tisdag muntlig nationella eng
onsdag engelskaprov & svenska litteraturprov
torsdag -
fredag -
(lördag jobb)
v10
LOV LOV UNDERBARA LOV!!!
v11
måndag läsa upp talet
tisdag (mediaprov?)
onsdag (mediaprov?)
torsdag samhällsprov
fredag (mediaprov?)
(lördag jobb)

och dethär^ är bara det jag vet nu. det kan säkert komma mer också.. förvånar mig inte isf!
åh jag vill bara att nån skickar dagens grey's så jag kan se det imorgon istället och sova nu! men icket så nu ska jag läsa häftet klart sen se det på kanal 5 som alla andra.
hörs mer imorgon! =) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0