MMMMMBOP

alla hjärtans dag. vem bryr sig =D (okej jag lär antagligen göra det när jag har pojkvän men nu: VEM BRYR SIG) men min mobil hade lite alla hjärtans i sig idag faktiskt =) det var fint men det är det enda posetiva jag kan komma på med den också - den har ett fint tema :$ ps. nån som har förslag på en ny snygg och bra sony? min ska få brinna upp inom kort tror jag faktiskt.
iaf jag fick typ pisk av linda idag för att jag hade skrivit att hon var en mes. "du skulle aldrig göra det!" nä men då skulle jag aldrig kunna komma på nått så sjukt heller ;-)) men detdär tar vi när jag samlat lite pengar och fått dit ett helt tv team för att få allt på film ;-)) haha det vore nått (Y)

individuellt val? jag fattar typ noll av hundra. jag vill iaf med säkerhet ha geografi a men då står det typ i spectrums kursplan att vi ska ha det i tvåan? vad ger det då? fast jag förstår inte... det blir ett snack med syon innan det där ska in kan jag bara tala om

"tänk att få ett ja ja det vore för härligt!"
vi hörs imorgon :) bjuder på en bild idag också bara för att det är en hjärtedag
image155

Kommentarer
Postat av: ¤¤

raka benen för vi ska till örjans!

2008-02-14 @ 22:27:10
Postat av: ELLLLLLLLLE

Du borde skämmas!

2008-02-14 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0