minusgrader och lite kallare

lika fult brunröd som innan om inte mer brun nu. luggen blev typ inte nice och allt känns som precis innan jag satte mig i stolen men endå är jag 1200kr fattigare!
nä fy! ovärt....

aja det blir väll brunt snart igen då eftersom jag aldrig får den färgen jag vill ha eller så blonderar jag sönder håret och sen drar på rött sen måste jag raka skallen för att allt är nött sen är det fortfarande inte snyggt sen kapar jag hela huvet för att slippa vara flintis! SNYGGT (Y) not.

klassfest imorgon och jaja.. får se vad det blir av den med tanke på att typ en enda människa verkligen är taggad och vill dit. vi andra far bara för att göra dom andra nöjda och glada. vi hörs iaf för nu ska jag negga lite till över håret, äta sen städa HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0