media****

sitter och har media där vi "redovisar" våra bilder och jag hade inga negativa komentarer (Y) nä ska se vad alla lyckats fånga på bild och nu gick sandra förbi här utanför ja=) snyggt snyggt
nä men ärligt bia blir lite tjurig för att det bara är mina knappar som låter hela tiden =PPP ops

image146


hej jag har gratis sms igen så nu behöver det inte vara så trist och tråkigt på skolan jämt och ständigt. bara så ni vet om ni inte gör nått av värde ikväll, imorgon och en månad framöver=)

hör kanske av mig ikväll om jag inte har fullt upp med matte eller så! over and puss

Kommentarer
Postat av: åke

jag tycker att du blev skitsnygg i håret elin:)

2008-02-07 @ 22:18:41
URL: http://aake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0