lördag och mackor

kom nyss hem från jobbet och sitter här för att vila fötterna =))) nu snart om en stund blir det dusch för jag känner mig som en varm smörgås nästan
ikväll?? sova eller umgås?? hmmm det är fan ett svårt val just nu känns det som men det blir nog alt.2! jag far nog förmodligen till amanda för att slumra i hennes soffa :$
justja! satt och tänkte på det på jobbet varför man skriver ":-" som kronor?? lätt att komma på "jamen kronor kan vi skriva som :-" det finns ju inte ens!

jag måste duscha nu så jag inte börjar lukta varm smörgås snart också!
hörs imorgon? :-) puss

image143

förövrigt: det blir rött hår! alla ni som röstar på annat får hoppas på bättre lycka nästa gång :)

Kommentarer
Postat av: ¤¤

inget slumrande i min soffa!

2008-02-02 @ 18:51:43
Postat av: ¤¤

inget slumrande i min soffa!

2008-02-02 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0