längtarrrrr

image128image144

jag är verkligen hur sugen som helst på sommar nu! på att veranda kväll vara ute och bara sitta typ! istället för att behöva oroa sig vars man kan vara så tar man cykeln - far förbi ica och köper ät och drickbart - cyklar bara och sätter sig någonstans ute! åh åh åh åh :D
nä iställer cyklar man hem från skolan i -13 när motvinden är blandad med snö då det känns som varenda snöflinga som träffar den lilla delan av ansiktet man har framme för att kunna andas och se är en nål!
antingen ska jag flytta bort utanför "du-får-inget-busskort-området" eller så ska det bli sommar inom kort! finns inget annat alternativ nästan

nu orkar jag inte tänka mer till sommaren utan kanske ut och gå och ta reda på vintern? nä tänkte nästan det! ska och ta på mig dom flesta kläder jag har för att sluta frysa!
hörs sen/imorogn! puss


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag längtar också efter sommaren!

2008-02-04 @ 17:18:00
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0