jag är uppe på taken

vad ska jag dela med mig om idag då? jo justja! jag kollade ticnet igår och HÅKAN HELLSTRÖM ÄR I GBG DEN 12 APRIL OCH JAG VILL VILL VILL VILL OCH MÅSTE DIT!!!!!
jag har redan kollat flyg och det blir kanske 1500 som mest om vi bokar nu sen fixar sanna boendet sen äter jag luft och allt går under 2000! JA JA JA !!!!!!!!! fast det kommer jag måsta gå på stan och där for 3000 till sen är jag minus -4074 kr på kontot MEN DET TAR VI DÅ!!!
glädjerus!!!! fast jag vet fan inte var jag tar mig till om jag inte får fara :( :( :( det blir ju att gråta ett helt hav och säga upp kontakten med mina föräldrar tror jag om jag ska överdriva det hela en smula!
helt obegripligt inlägg men alltså jag vet inte vad jag ska göra av mig själv!!

image152

DU ÄR DET FINASTE JAG VET NÄR ALLT ANNAT HÄR ÄR FALSKT OCH FEL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0