INTE MIN MORGON, INTE MIN DAG

du får nått så mycket bättre du får hela jävla jag
hela underbara unika jag
inte nått så fjuttigt som en morgon och en dag


ska jag vara ärlig har det rört om lite i mitt huvud och det gillas inte. GJORT ÄR GJORT =) men schhhhh nu!
inte gjort ett skit idag iaf som jag anade ;-) emma vaknade vid ett kanske och då såg vi en film på typ två timmar sen duschade jag typ i en och det var det enda jag har gjort idag ungefär? det var ändå inget av värde så och?

ska kanske fara till tigist nu och vara med hon och alex ett tag om jag tar mig :) ska pussa emma ett tag tror jag då kanske det ordnar sig :) dom är då på träning till kl sju så det tar vi sen!
hoppas på lite mer att skriv till veckan än vad jag gjort i helgen iaf :) vi hörs!

image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0