I WILL FOLLOW YOU INTO THE DARK

slösade pengar jag inte ens har idag (N) inte bra men alltså det var på tiden! köpte massa hälsopiller som ska göra så jag får långt hår och snygga naglar bla sen råkade det bli en tröja från carlings som var sjukt snygg som jag kommer älska tills jag dör förmodligen :-) eller iaf nästa vecka också!

for även förbi mamma innan jag for hem från stan och kollade lite vad emma köpt allt mest i veckan när jag varit borta - OCH JAG VILLE GRÅTA! jag vill också kunna gå lös på typ fem tusen varenda månad på bara kläder och skor! men det blir väll i något annat liv om jag bara slutar vara så idiot och köper en kamera och mobil för pengar som kommer från pappa typ.. men det tar vi i något annat liv ;-)))



kan vara en av dom bättre låtarna jag nöter nu även fast det egentligen inte är min smak men aja ENJOY!
Elisa - Dancing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0