I NEED SOME FREETIME

imorgon är det en vecka sen jag gick med anna li och lisa i "beach 2008" och om jag nu är ärligt så fuskar jag hela tiden. det enda jag blivit bättre på är att dricka vatten men vad hjälper det om jag lix ska dricka oboy, små äta godis och ha sug efter glass hela tiden? ingenting! till veckan hoppas jag på förbättring och den 15onde ska jag jobba med dom igen och vi ska se hur det riktigt har gått =P vore toppen om jag inte behövde vara lika fuskig tills dess!
jag har nästan på känn att lisa aldrig rört godis och tränar jämt.. skämmes tammefan elin!

blir nog en tidig kväll ikväll. varit hemma eftersom jag inte har ork och alla verkar vara ett par duntofflor! men det blir nog bättre imorgon då jag hade tänkt gå upp tidigt (?) - in och brinna på telia - övningsköra (!!!!!!?!?! :|) - äta/duscha/göra mig klar - klippa linda och umgås :) låter som en lite planerad dag av mig för att vara en lördag faktiskt. annars sover eller jobbar jag bara men hade tänkt göra ngonting utav dagen imorgon faktiskt :) borde lösa sig bara jag får mig upp i vettig tid :) annars kommer vi skjuta upp övningskörningen ett till antal veckor igen och jag sätter mig aldrig bakom ratten!

ska iaf börja krypa till kojs nu
hörs imorgon. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0