fairy

sitter i d65 och skriver sagor med klassen på engelskan.. mycket bättre än vanlig lektion iaf och nu kanske vi slipper få läxa också (Y)(Y) linda sitter och spelar spel och om hon är klar med den när vi sluter då kan jag sätta pengar på att hon tagit den från nån hemsida!

aja nu ska jag skriva klart om min ordinary boy som träffar fultand eller vad jag nu ska kalla hon. den som lever får se! sen får vi se om det blir nått skrivande ikväll, måste städa och plugga så jag hinner allt i veckan för jag hinner verkligen inte städa imorgon iaf sen far jag till mamma på fredag innan klassfesten(.........) men det ser vi! =) hörs!

Kommentarer
Postat av: emma

vad kostar en sån kamera du har

2008-02-06 @ 10:54:21
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0