DON'T KNOW ANYTHING AT ALL

så kom igen då med allt du har och lappa ihop mej bäst du kan
allt har verkligen barkat och jag orkar som inte bara! blähähähääää

vaknade typ en och en halv timme tidigare för att jag skulle och äta med linda men då är hon inte ens på skolan så det var bara att försöka somna om igen och ta sig upp vid kvart över tio istället :) nu har jag iaf bjudit amanda och jonte på middag så duktig som jag är sen fick dom diska och det var fan ett berg som tog tre sek så jag funderar på hur jävulskt bra amanda diskade egentligen ;-)
ska umgås några minuter innan som ska fara nu :-) hörs!



svenska hjärtan tinar aldrig när dom väl har frusit. skitsnack, ge mig kärlek och passion och hunger och magi så smälter jag rakt av
Och vi som väntar på något gott vi väntar alltid för länge jag vet, jag vet
men ett liv med låga krav är som sommar utan sol och vinter utan snö och vem vill leva så?
lasse lindh

Kommentarer
Postat av: ¤¤

jag diskar som en gud!

2008-02-18 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0