DO YOU WANNA BET??

"Jag ska gå fram och sätta mig brevid han. Jag ska slänga mitt ben över han, ta hans arm och lägga den över min nacke och sen ska jag kyssa hans tunga ren!" - och jag skulle filma allt!
jag har nog inte skrattat så mycket åt nått som är så tråkigt egentligen på jag vet inte hur länge! men det var iaf bara sjukt! började sätta pengar och tillslut skulle jag bli utan mobil också =PP men som tur var är linda en jävla mes och jag hoppas hon aldrig skulle göra något sådant för då säger jag upp våran kontakt föralltid utan att tveka=D

ska försöka ta reda på hur det blir med bion ikväll nu kanske? om det inte blir skulle det inte skada för då kanske jag kan sova en timma extra så jag inte behöver vara självmordsbenägen när jag vaknar imorgon!

hörs kanske mer sen! =) over and out

Kommentarer
Postat av: JAG

VADÅ MES? HADE DU GJORT DET SJÄLV ELLER?!?!??!?! :(

2008-02-13 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0