COME HOME NOW, FREAK ME OUT

You make me laugh you make me shiver
Isn't that a fabulous thing
Don't be here now don't be here anytime
I'm much wiser now, that's how we walk
I'm much wiser now, that's how we walk

image156


sjukt trött =/ blir hemma och en tidig kväll ikväll. sov typ en timme när jag kom hem från skolan men det känns ändå som att jag kan sova 12 till! upp och jobba imorgon då sen hem duscha, göra mig nån mat och göra mig klar sen dra vidare till stämnings där fest nalkas men inte för min del denna gång för jag är i brist av pengar och då kändes det inte som att alkohol var prio1 så det blir lugnt ;-) tigist skulle typ också vara det så då är det inte lika drygt när man vet att nån människa är i samma sits haha ;-) det blir nog trevligt iaf!
ska se om nån trevlig är inne på msn nu och om inte kanske det blir att se några andra avsnitt från gamlare dagar? vem vet. only time will tell :) over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0