BE MINE

sitter och mixtrar lite med word eftersom jag har prov imorgon på datakunskapen som nog kommer gå bra för jag har hunnit göra alla övningar på lektionerna så att det ska nog inte bli ett jätte stort problem hoppas jag om det inte är hur svårt som helst!

fick lönebeskedet idag och jag måste ha jobbat varenda helg fast det inte känns så? nått med 1700 var det på iaf efter skatt så jag klagar inte men det jag däremot klagar på är att dom kommer gå direkt in på kontot sen ut igen för att hamna i pappas plonka.. det svider! men det är andra och sista månaden jag måste betala tror jag för han ska få ta min digitalkamera också ju så han kan inte pressa mig på hur mycket pengar som helst heller! då får jag försöka lura mamma på pengar genom att sälja den till henne! fast om jag och linda lyckas ragga det där jobbet vi har på g (vad det är säger jag inte förrän vi rott hem båten i hamn om vi nu tar oss så långt) så skulle både jag och min garderob bli fuktansvärt glada!
vi behöver kicken nu, det var så längesen!

jag har börjat tänka på vad som skulle mitt liv komplett om jag hade sisådär några extra nollor på kontot någon dag:
löshår + tillklippning
färgtid
(så jag får rött hår istället för lila)
baggy jeans
jeans med hängslen
höga jeans
svarta jeans
alla möjliga snygga tshirtar
(gärna killmodell)
allt möjligt smink från make up store
skor i alla färger
örhängen från cocoo.se
vinterjacka
parkas
lösnaglar gjorda på salong
brun skinnjacka
ny mobil
(hoppas jag får en av telia istället när jag ska in och snöra min i huvudet på dom)
bl.a.

ska skriva ut min snygga matlista jag gjort nu sen ska jag börja städa så jag slipper mammas gnäll innan jag far till pappa imorgon :) några bilder från studion kommer även ut imorgon när vi har media hoppas jag på :) pusssss!

(och jag vet att det blev konstigt med texten men jag ändrade allt jag såg som hade med text att göra sen sparade jag så det blev för krångligt att ändra tillbaka snabbt men det får vi ta någon annan dag!)

Kommentarer
Postat av: NINA

lycka till på provet :)

2008-02-22 @ 11:37:52
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0