ALLT FRÅN IGÅR OCH LITE FRÅN IDAG

IGÅR
vaknade av mig själv vid nio men låg fortfarande med huvudet på kudden en timme till för att dra på mig lite kläder. äta frukost och sen bege mig till telia. jag har ju klagat på hur kass min mobil är/var och nu vart jag less - dom fick köpa tillbaka den (2600kr) och jag köpte en ny även om det svider som aldrig förr i plonkan! den gick iaf på 4k så jag var tvungen lägga till 1400kr så jag har väll inget liv denna månad heller även fast jag hade ekonomin så bra så jag skulle ha några hundra över till mig själv - men nä en ny mobil kommer helt oväntat upp och förstör!


efter att vi varit på telia och det så for jag och pappa upp på solbacken - JAG SKULLE ÖVNINGSKÖRA :| - var skiträdd först men sen gick det typ kung för att vara första gången (Y) och kul var det också=)
image168

vid tre - fyra någongång kom linda och jag klippte bort några cm från hennes hår och så och hon blev nöjd tror jag :$ gjorde inte ett allt för avancerat jobb såatt=)


kvällen spårade lite.. fattar inte hur endel folks tänk funkar riktigt! var så förbannad ett tag för att folk verkligen inte tänker att jag visste inte vad jag skulle ta mig till! men aja började iaf med att vi for till mamma, hängde där i typ en timme bara allmänt sen for vi till en lokal vid balder där det var fest. det var typ ball och så ett bra tag för det var mycket folk man kände och det var verkligen jätte kul att träffa julia, anna, flu och majali och få prata med dom och säga åt oss att verkligen skärpa oss! jag far illa av vad som har hänt med oss helt ärligt! sen träffade jag lisa ochså och nu står det verkligen 1-1 ;-)
kände mig även lite malplacerad igår för jag körde på min vanliga stil med en snygg tshirt, stuprörs och vanliga sneakers när precis ALLA brudar kom med högklackat, hög svart kjol och vitt linne/tshirt! kände mig mer som en kille typ :$ :(

IDAG
inget av värde har hänt än iaf... men det är ju söndag vad mer kan man begära?
ska iaf ut och gå med amanda ikväll en sväng sen ska vi förbi ica för att köpa lite naturgodis sen hem till henne så jag kan säga hej till carregumman och j-boy =)

oj blev lite långt men hörs imorgon?
over and out

Kommentarer
Postat av: ¤¤

carregumman & j-boy (H)

2008-02-24 @ 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0