abc

klassfesten igår blev hyffsat ball ändå=) det sög ju inte som tur var
ska vara med några tösar ikväll iaf och jag är så trött att jag vet inte vad jag ska göra typ. tur att jag hade en sjukt dålig bortförklaring till kjell igår när han ringde och frågade om jag kunde jobba idag för hade jag gjort det vet jag inte vad jag hade tagit mig till i dethär laget! jag hade typ inte ens slutat nu då!



ps nån kan hjälpa mig att få hem detdär programmet som tar fram texten på låten men lyssnar på direkt?? vore guld!

ska kila på ica nu! höres

Kommentarer
Postat av: letife

du menar det som när du lyssnar i winamp, kommer upp en ruta bredvid med texten?

2008-02-10 @ 01:20:41
URL: http://letife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0