-_-

Don't know why I did the things I did
Prides like a knife it can cut deep inside
I didn't really mean to hurt you
I didn't wanna see you go
I know I made you cry, but baby..

If I could turn back time
If I could find a way
I'd take back those words that've hurt you
And you'd stay
If I could reach the stars
I'd give them all to you
And you'd love me like you used to do

My world was shattered, I was torn apart
Like someone took a knife and drove it deep in my heart
I lost everything darlin then and there
Too strong to tell you I was sorry
I know I was blind, and darlin...

If I could turn back time
If I could find a way
I'd take back those words that've hurt you
and you'd stay
If I could reach the stars
I'd give them all to you
and you'd love me like you used to do

If I could turn back time...

jag saknar dig och det går aldrig över? det var allt för längesen för att jag ska tänka på det nu. tiden läker alla sår? isf hur mycket tid måste man ge det?
jag kommer aldrig ta bort våran konversation jag sparade när vi pratade på msn den där kvällen och kvällen vi var med varandra och inget var som det brukade och skulle vara!
du var verkligen det bästa jag hade och det gjorde så jävla ont att allt bara tog slut sådär. jag vet att jag låter som ett jälva emo nu men det här är enda sättet att du kanske får reda på hur jag känner för det går inte ens prata med dig längre. jag har gett dig chanser men det verkar som att du har viktigare saker för dig nu även fast du sagt att du vill att det ska lösa sig! jag vet inte om jag tänker ge dig en till chans för jag blir bara så jälva förbannad när du inte håller dina ord. man inser inte vad man har förrän man förlorat det! och du verkar helt klart förlorad



alodbasnfaaspdb blä! var bara tvungen skriva av mig det där nu för jag har mest varit förbannad på mig själv ett tag nu för att jag ens tänker på dig! måste ut och gå nu och kanske sparka lite på en snöhög känner jag med ipoden på full volym!
hörs imorgon antar jag! harehejs

Kommentarer
Postat av: ¤¤

elin :(

2008-02-03 @ 20:32:30
Postat av: slu

msn sen !

2008-02-04 @ 14:38:39
URL: http://slu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0