VARFÖR BEHÖVER EU LISSABONFÖRDRAGET?

sitter i en datasal nu och letar fakta om lissabonfördraget som vi ska ha redovisning om nästa vecka.. känns inte alls kul att rivstarta och vi har inte ens fått planera vad vi ska göra med ettorna nästa vecka.. torrjonny säger att vi typ får leka så det lär väl bli något av den sorten då.. fyfan så tråkiga vi är!
ikväll ska jag nog förmodligen vara med brudarna jag var med igår och det glädjer mig :) men det blir inte batman som jag och lilli hade tänkt utan vi gör nog något annat istället som alla är nöjda över:)

sla fortsätta hitta någonting att skriva om nu men vi hörs absolut ikväll när jag kommer till pappa och får starta min nya baby :) byeee=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0