HIMMEL BLÅ HIMMEL BLÅ

inte en pryl på golvet som inte ska vara där nu och det känns great! :-) inte sett mitt rum i bättre skick på hela sommaren så cred till mig som tog tag i det (Y)
blir nog så att jag är hemma ikväll också för ska upp relativt tidigt och he mig mot stan och jag borde nog egentligen vara hamma mer än jag är på kvällarna så förkylningen vänder någongång men vem har tid med det när det är sommarlov ;-)
nä nu ska jag göra lite mer nytta och kanske lägga mig vid tvn innan jag måste göra något ätbart=) over and out

& det är en ju ny istid ute för att vara sommar ungefär och därför undrar jag nu; krokan? blir det nått av i veckan eller hur gör vi riktigt?

Kommentarer
Postat av: adolf hitler

amen, vi skippar de va? ja pallar då inte...

2008-08-04 @ 20:30:48
Postat av: adolf hitler

amen, vi skippar de va? ja pallar då inte...

2008-08-04 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0