I DO NOT KNOW WHO IS CALLING

allvarligt talat nu! vem skulle kunna tänka sig att stå modell? jag vet flertalet som jag tror skulle fixa det galant men jag vill att ni själva ska vilja utan att jag ber er nästan :$ så säg bara till!

varit på stan idag och byggt på förådet av ögonskuggor och ska snart börja med plättar så jag kan fara till amanda sen och göra alla tusen saker vi ska göra ungefär=) och det är ungefär tusen saker så jag överdriver inte heller!
träffade även emmy idag och jag blir som så glad när jag ser hon jämt=) finns fan ingen som kan sprida så mycket glädje som hon gör alltså! jämt jätte glad och jätte söt =)

nej dax för plättar sen hitta cykelstället så jag kan få övningsköra till ammegumman=) vi hörs kanske därifrån senare! bye=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0