SISTER YOU GOT IT ALL

sitter och lyssnar på mr mraz skiva medans jag tänker på hur lite jag gjort idag! vaknade ett och vid halv två gick stapeln för frukost igång sen har jag legat och sett kassa program på tvn och smsat med josefin om apor och drive in
kanske ska börja göra mig någon middag sen hoppa i duschen kanske? känns nästan som att det är läge för det nu snart


död :(


lucky
details in the fabric

& tror mina goa hjärtevänner kommer hem idag igen =)=)=)=)=)=)
& jag är jätte sugen på att fota så jag behöver någon/några som står modell någon dag när vädret är bra! sugen?


Kommentarer
Postat av: maraaa

DU kan få vara modell så kan ja fota;)

2008-08-10 @ 17:50:53
URL: http://seekund.blogspot.com
Postat av: Anonym

saknat oss? :$

2008-08-10 @ 18:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0