KRAMAS MED FELLAN

huvudvärk idag igen och ska nog ta en resorb sen kanske ut och dingla med några bridar! =) kanske blir mys om huvudet inte tar över hela min värld =)=)
jag har inte så mycket att säga om skolan förutom att imorgon väntar en skön sovmorgon och sen är det helg och nästa vecka är allt igång igen och sommarlovet är över till 100%! fyfan... bara det kunde vara lite roligt väder iaf även fast det är skola för det skulle jag uppskatta! förra året när vi började skolan så minns jag att jessica hade kjol så jag förstår som inte varför det inte kan vara så nu också?

pappa ringde nyss och jag har fått mitt lönebesked på 9875kr och det känns förbannat bra faktiskt med tanke på att jag har kvar lite lappar sen förra lönen också! blir att betala datorn sen kolla om jag hittar ett objektiv jag vill ha sen ska resten in på banken för sparande!

Kommentarer
Postat av: sandra

att du nämner din lön är inte tillåtet.

jag får en enorm huvudvärk med tanke på att jag har 150kr var av min egna såkallade lön.

2008-08-21 @ 19:18:30
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: f

KRAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAS

2008-08-23 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0