JA MÅ JA' LEVA

har inte suttit vid datorn idag så därmed ingen blogg men jag klagar inte även fast ni kanske gör det=)
mormor och morfar är här nu iaf och bjuder på tårta för att fira mig en månad senare men det är jag nöjd med för det är alltid kul att dom kommer för dom är så himla gulliga=)
imorgon börjar skolan så ikväll blir det en tidig kväll sen hoppas vi att jag lever imorgon när väckaren ringer allt för tidigt! men det ska nog gå bra för det blir nog ingen jobbig dag imorgon iaf men på torsdag lever jagg efter ett schema som ligger ute på anderstorps hemsida tyvärr.. men jag har klarat mig i tio år och borde därför klara två till=)

hörs efter dagen imorgon! byeeeee

Kommentarer
Postat av: kosssan

klockren bild.... hahahhaha

2008-08-19 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0