HOT LIKE FIRE

sitter hos mamma nu och väntar på hjärtevän som kommer snart och sen kommer kanske mer folk också men det tar vi på ett tag! men jag passar på att starta datorn och skriva ett inlägg medan jag väntar! (Y)
sitter och ser all access nu och det finns allt bra snygga kändisar! krrrr men det finns även dom somborde använda sina pengar till ett snyggare utseende! gud ja! och på tal om utseende; rött hår? eller vad säger ni? ska jag köra på det nu ett tag eller ska jag köra på någon guldigare brun? jag är kluven.
ska släppa in människan nu sen blir det umgänge för hela slanten! hörs en annan dag då det finns mer tid för datorn
over and out=)


Kommentarer
Postat av: Evelina

RÖTT KVINNA! RÖTT! Vi kan vara rödskallar ihop i september!

2008-08-11 @ 20:13:32
URL: http://komigenleeeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0