BACK TO BLACK

känner att det är för få dagar tills skolan börjar för imorgon tar jag mitt pack efter tio veckor och flyttar till mamma igen och då vet man att det snart är dax att börja gå upp oändligt tidigt för att sedan cykla vidare till anderstorpskolan. känns ju sådär faktiskt!
helgen ger mig panik - det är den sista helgen.
dagarna ger mig panik - dom fylls inte med värde.
timmarna ger mig panik - blir bara färre innan det är dax.

jag drömde inatt att jag skulle börja ettan och då var det teknik inredning som gällde och det var världens bästa klass ungefär men jag var livrädd för att börja ändå. matte P och fysik Ö ungefär, skulle jag klara av det? skulle jag känna för mycket press? och det är ungefär så jag känner nu också för att börja år två med spmj - kommer jag klara det? jag vet redan vad jag vill göra efter treans och den utbildningen jag vill gå är först till kvarn och dom kollar inte på betygen men det ska ändå inte få mig att inte ta tag i det i år! jag hoppas vi får en ny svenskalärare! jag hoppar jag klarar textkomunikationen! och jag hoppas vid gud att jag får grafisk! har har inte haft så mycket ångest inför att börja skolan förrän nu när jag tänker på det. jag ska få börja höra att jag inte gör tillräckligt och att jag måste ta i mer! MEN JAG VET ALLT DET DÄR SÅ BACK OFF! jag tyckte vi hade en riktigt bra lärare i ettan och hon ska vi inte ha längre. ingen annan lyssnar på en utan favoriserar istället alla utom mig ungefär och det gör inte precis så att min motivation höjs några nivåer utan det är snarare tvärt om!

aja ska sluta tänka på skolan! det är ju trots allt sex dagar kvar.. vi hörs kanske senare ikväll. bye=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0