AND LIKED IT

Sitter hos maja och lyssnar på i kissed a girl medans dom andra sitter och ser på morden som sker under midsommar=)
har varit i falkan och ätit surströmming tidigare under kvällen innan vi hamnade här och det var trevligt =) och innan det så var vi på stan och jag köpte änligen mina fina vita converse så nu saknas bara några låga sen kanske några stycken i någon roligare färg=) men det får vi ta en annan löning för nu är det sluthandlat tills datorn och objektivet är införskaffat så jag inte köper upp dom pengarna också!=) men jag har 5k kvar på kontot så det är ju objektivet undefär sen kommer löning nr.2 och betalar datorn så det blir nog super!=)

ska se runt på lite bloggar jag missat idag sen bege mig mot soffan igen till dom andra=) tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0